Alla inlägg den 30 april 2010

Av Ulla-Britt - 30 april 2010 15:27

I dag har vi haft fint väder med sol men det ska bli sämre till kvällen har dom sagt

I år har jag inte tagit fram trädgårsmöblerna till sista April som jag brukar.

Det är ca 14 dagar senare med allt i år så jag väntar lite med det tills värmen kommer på riktigt.

Jag saknar grillningen men har bestämt mig för att jag ska göra kyckling i ugnen så det blir nästan lika bra som på grillen.

Jag tror jag ska göra klyftpotatis till detta så blir det lite festligt ändå.

Sill ska vi förståss äta som förrätt det hör ju till en sådan helg.


Dom har fyrverkeri och brasa ganska nära oss men vi kommer nog att gå ut på altanen och titta på det vackra fyrverkeriet när det är dags.

Man ser så bra från oss och kan gå in när man vill.


Snart ska vi åka till Gran Canaria så i dag har jag tvättat massor med kläder.

Ska snart stryka lite skjortor innan jag börjar med maten.

Trevlig Valborg kram      


Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards