Alla inlägg den 16 april 2010

Av Ulla-Britt - 16 april 2010 15:21

I dag var jag inte så pigg som jag hoppas på det var väl för att det blev sent hos mamma i går. Men nu har jag hjälpt henne med deklarationen och räkningar det är skönt att ha det gjort.


Fick för mig att jag skulle kolla garderoben och det kändes lite trist.

Många av mina favoriter börjar se slitna ut så nu måste jag nog titta efter något nytt.Jag måste ju köpa något nytt först innan jag kan kasta något gamalt.

Förr tyckte jag att det var lätt att hitta något nytt men nu är det svårare för storlekarna är annorlunda och det varierar från märke till märke.

Jag vill också köpa ett par nya byxor som är mjuka i tyget och ljusa i färgen men det fanns inget nytt på den fronten för jag tittade lite i går som hastigast.

Det var mest jeans och det har jag redan.

Tror att jag ska gå ut i morgon för Håkan jobbar då och har jag tid att titta.


Må så gott mina vänner    

Tidigare månad - Senare månad
Skapa flashcards