Alla inlägg den 4 februari 2008

Av Ulla-Britt - 4 februari 2008 12:13

 Idag  och i morgon har dom marknad på Vaksalatorg.

Förr i världen var det skinnmarknad men nu är det mest dukar,mattor

 köksredskap och allt mellan himmel och jord.

Det brukar i alla fall vara ganska trevligt att gå dit på en liten tur.

Dom har ju goda korvar och det brukar jag köpa och så har dom bra disktrasor som går att tvätta i maskin dom är toppen.

Jag ska nog försöka att gå dit med min syster en stund och se om det finns något kul att köpa.


Jag har planterat om mina små pellisar i krukor nu, här kommer ett lite smakprov på dom.

Dom här sådde jag 8 januari så det tar sin tid att växa till sig.

I år var inte grodbarheten lika hög som den brukar vara  det här är från två påsar som jag sått.

Men jag ska vårda dom ömt så kanske jag har några till mina balkonglådor i sommar för jag brukar ha dom på altan då.

Ha en bra dag kram U-B






Ovido - Quiz & Flashcards