Direktlänk till inlägg 20 september 2007

Födelsedagspresent

Av Ulla-Britt - 20 september 2007 14:13

Vi fick bättre väder än dom sagt så solen skiner lite då och då.

Så jag tog cykeln och åkte till OBS där vi har många affärer att välja på.

Först gick jag till Dressman och letade födelsedagspresent till min son.

Ganska snabbt hittade jag en jättefin varm tröja som han önskat sig.

Man blir ju så glad när man hittar det man letar efter på en gång.

Priset var 299:- och det får man vara nöjd med tycker jag.

Sedan handlade jag mat och så kunde jag inte motstå några söta St Paula

dom hade lite speciell färg tycker jag.

Måste bara visa bild på dom.

Kram U-B


 
 
Ingrid

Ingrid

20 september 2007 22:53

Viken härlig färg på ST Pauliorna. Jag är inte särskilt skicklig med dem, men mamma hade alltid fina exemplar.
Ha en riktigt trevlig helg!
Kram Ingrid

http://dagbok.stenstugu.com

 
Cina

Cina

21 september 2007 15:25

Oj vilka fin färg det var på dom ST Pauliorna. Kul med lite annorlunda.
Mycket trevligt att läsa på din sida.

Önskar en trevlig helg!

Kramen//Cina

http://heavenladyn.bloggagratis.se

 
Anita

Anita

21 september 2007 19:39

Hej vännen!
Åh, vilka läckra blommor. Förstår att du ville ha dem.
Jag hoppas att ni får en mysig helg.
Stor kram från Anita

http://anita.bloggagratis.se

 
Sylvia

Sylvia

22 september 2007 15:51

Måste också hålla med om att dina ST.Pauila du köpt har en underbar och lite ovanlig färg.Jag brukar lyckas ganska bra med dom. Jag vattnar på fatet när dom börjar torka och gärna lite kvällssol.
Ha en fin helg
kram Sylvia

http://syllun.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ulla-Britt - 30 april 2010 15:27

I dag har vi haft fint väder med sol men det ska bli sämre till kvällen har dom sagt I år har jag inte tagit fram trädgårsmöblerna till sista April som jag brukar. Det är ca 14 dagar senare med allt i år så jag väntar lite med det tills värmen ko...

Av Ulla-Britt - 16 april 2010 15:21

I dag var jag inte så pigg som jag hoppas på det var väl för att det blev sent hos mamma i går. Men nu har jag hjälpt henne med deklarationen och räkningar det är skönt att ha det gjort.   Fick för mig att jag skulle kolla garderoben och det känd...

Av Ulla-Britt - 13 april 2010 20:11

Det har varit en hel del pyssel till mina barnbarn igen. Barnen hade lov i förra veckan och då fick Oskar komma och sova över i två dagar.Då passade vi på att göra  ett gosedjur som vi sett på en garnsida. Den som var på bilden var virkad men jag...

Av Ulla-Britt - 5 april 2010 11:01

Nu är det sista dagen av påsken och det känns bra. Det har varit mycket trevligt med god mat och härliga människor att umgås med. Vädret har blivit vintrigt igen det snöar för fullt hos oss. Men jag tror det kommer att smälta bort ganska fort i...

Av Ulla-Britt - 1 april 2010 16:07


Här går det undan det är redan 1 april. Mycket har hänt sedan jag sist skrev Nu har jag varit till ögonläkaren. Hon var mycket bra och berättade hur det var med mina ögon.Först sa hon att jag var väldigt torr igen och det var bara att börja smö...

Ovido - Quiz & Flashcards