Direktlänk till inlägg 10 september 2007

Ny vecka

Av Ulla-Britt - 10 september 2007 09:07

I dag är det måndag och det är alldeles mulet.

Nu är det dags att ta fram paraply för det blir regn under dagen.

Jag ska nog sätta mig vid datorn en stund nu på morgonen.

Det är dags att skicka ut lite hösthälsningar till mina vänner.

Sedan ska jag ut och titta på blommorna och rensa bort lite som ser skräpigt ut.Jag har lite nya perenner som fortfarande står i krukor och

dom ska in i rabatten på något ställe.Det får jag klura ut vad som blir snyggast.Jag får nog göra en ny skiss över rabatten så jag vet sedan när

mina vårlökar ska komma, om dom finns kvar förståss.

det blir mitt pyssel för idag.

 
 
Lena

Lena

10 september 2007 12:19

Hej Ulla-Britt! Här regnar det redan, har också roat mig med mina blomster, ja det blir ju mest bara ett plockande med vissna blommor och blad på mina pelargoner som är inplockade för hösten, ska nog hålla mig inomhus idag känns det som, blir till att plocka fram en "god bok" och sätta sig i favoritfåtöljen!

http://lenabirgitta.bloggagratis.se

 
Ruth

Ruth

10 september 2007 12:22

Hej U-B
Så roligt att du också har skaffat denna blogg, välkommen ! Ser att du även länkar till mig, tack för det ! Jag skall göra det samma till dig. Fint höstväder i dag också efter en bedrövligt regnig natt. Tack vännen för dina gåvor. Har inget gjort på mina sidor under hela sommaren, måste ta mig i kragen även om det känns motigt :-(
Alla ni andra är ju så förbenat duktiga :-@ Har starka funderingar på att lägga ner min Pixelsida, mina ögon mår inte så bra av att pixla, får se hur det går när jag nu får mina terminal glasögon om 11 dagar, ja vi får se. hoppas du får en fortsatt fin höst !
Kramizzar

http://bernamis.bloggagratis.se

 
Ingrid

Ingrid

10 september 2007 12:23

Hej Ulla-Britt!
Lena skriver att det regnar vid henne och jag kan rapportera att det regnar på Gotland också. Jag trodde att jag skulle plocka ner lite äpplen idag, men det får nog bli en stunds bokföring i stället.
Ha en fin dag, trots regnet! Kram

http://dagbok.stenstugu.com

 
Annette

Annette

10 september 2007 12:50

Åh så fint du har här, Ulla-Britt!
Jag är dålig på att surfa runt än så länge men snart ska jag väl vara i form. Den här bloggtjänsten funkar iaf väldigt bra.
Må gott!
*Kram*

http://annette.bloggagratis.se

 
Anita

Anita

10 september 2007 15:13

Hej kära Ulla-Britt!
Vilken glad överraskning att du har en blogg. Då hittar jag lätt och smidigt till dej och kan läsa hur du har det. Va kul!
Ja, det är tur att datorn finns när det regnar. :o) Fast jag läser mest böcker, mest skolböcker.
Då hoppas jag att vi hörs snart igen i bloggvärlden.
Var rädd om dej.
Stor kram från Anita

http://anita.bloggagratis.se

 
Marina

Marina

29 april 2011 16:37

Hej länkvännen
Så fin bild, människor emd regnparaply, en jättefin bild. Gillar din grafik mycket. Snyggt. Du är en suverän grafikmästare ser jag. Jag kan inget om sådant att tillverka egen grafik. Beundrar dig mycket. Må så gott.

Vänliga hälsningar från din länkvän

http://hem.passagen.se/yamahatjej

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ulla-Britt - 30 april 2010 15:27

I dag har vi haft fint väder med sol men det ska bli sämre till kvällen har dom sagt I år har jag inte tagit fram trädgårsmöblerna till sista April som jag brukar. Det är ca 14 dagar senare med allt i år så jag väntar lite med det tills värmen ko...

Av Ulla-Britt - 16 april 2010 15:21

I dag var jag inte så pigg som jag hoppas på det var väl för att det blev sent hos mamma i går. Men nu har jag hjälpt henne med deklarationen och räkningar det är skönt att ha det gjort.   Fick för mig att jag skulle kolla garderoben och det känd...

Av Ulla-Britt - 13 april 2010 20:11

Det har varit en hel del pyssel till mina barnbarn igen. Barnen hade lov i förra veckan och då fick Oskar komma och sova över i två dagar.Då passade vi på att göra  ett gosedjur som vi sett på en garnsida. Den som var på bilden var virkad men jag...

Av Ulla-Britt - 5 april 2010 11:01

Nu är det sista dagen av påsken och det känns bra. Det har varit mycket trevligt med god mat och härliga människor att umgås med. Vädret har blivit vintrigt igen det snöar för fullt hos oss. Men jag tror det kommer att smälta bort ganska fort i...

Av Ulla-Britt - 1 april 2010 16:07


Här går det undan det är redan 1 april. Mycket har hänt sedan jag sist skrev Nu har jag varit till ögonläkaren. Hon var mycket bra och berättade hur det var med mina ögon.Först sa hon att jag var väldigt torr igen och det var bara att börja smö...

Ovido - Quiz & Flashcards