Alla inlägg den 1 februari 2010

Av Ulla-Britt - 1 februari 2010 12:34

I dag har jag äntligen kommit fram till ögonläkaren efter många försök.

Jag valde en privat för jag trodde det skulle gå fortare att få tid.

Men så var inte fallet jag har fått en tid till den 25 mars och jag som har så besvärligt med ögonen.

Men jag tyckte att hon lät väldigt sympatisk och lyssnade till mina bekymmer och nu har jag fått rådet av henne att jag ska prova en effektivare produkt.

Hon sa att jag har för torra ögon och dom måste ha smörjning nu 5 gånger om dagen med Viscters och något som heter Oftagel.

Jag ska skaffa det till kvällen och använda det i tre veckor framåt.

Hoppas nu att det ska vända för det här är ganska jobbigt.

Den undersökning jag ska göra hos henne är en ordentlig genomgång och så ska jag testa om jag behöver andra glasögon.


Nu ska jag ta och städa lite i badrummet och sovrummet.

Jag var sugen på att läsa men törs inte anstränga mig med det just nu.


Ha en bra dag kram    


Ovido - Quiz & Flashcards