Alla inlägg den 12 september 2008

Av Ulla-Britt - 12 september 2008 08:01

I dag är det strålande väder och jag har bestämt mig för att sätta några lökar i min rabatt.

Jag har köpt lila krokus som ser ut som näckrosor vitt i mitten och lila på utsidan,sedan köpte jag vita också och lite snödroppar.

Jag har höstgrävt i rabatten och flyttat om lite perenner och då försvann en hel del av dom gamla lökarna och jag var inne på att inte ha några lökar alls bara perenner.

Men sedan ångrade jag mig när jag tittade på Gunnels program på TV för där visade dom massa fina lökar och då blev jag sugen på något i alla fall.

Det är ju så kul med det första på våren.


Men först så ska jag åka till min frissa och klippa håret.

Det växer ju så fort under sommaren så nu är det dags.

Vi ska ha gäster till helgen så lite städning blir det allt också.

Trevlig helg mina vänner



Ovido - Quiz & Flashcards