Alla inlägg den 19 februari 2010

Av Ulla-Britt - 19 februari 2010 13:16

  

Av Anita har jag fått en fin gåva, tusen tack vännen ska strax hälsa på hos dig.

Tusen tack alla vänner som hälsar på hos mig och lämnar ett avtryck i bloggen.

Jag har inte öppnat boggen på länge för jag har varit tvungen att ta det lugnt med ögonen som fortfarande är röda och ömtåliga.

Men nu ska jag föröka skriva lite igen för ni har ju undrat var jag tagit vägen.


Här snöar det för fullt just nu och det är 11 garder kallt.

Vi har väldigt mycket snö jag får väl snart knäppa kort på vår altan så ni får se.

Som vanligt har jag fullt upp med att göra.

Min mamma tar upp lite tid av mig men så är det ju när man blir gammal.

Jag hjälper henne så mycket jag orkar för hon behöver det.

Helst skulle jag önska att hon tog lite hjälp av kommunen men det vill hon inte alls så jag åker till henne då och då.


Nu har jag köpt mina första fröpåsar det blev Pepparchili, Basilika , Persilja och Dill och nu ska jag så dom i krukor och ställa dom på fönsterbrädan

Nu borde det vara tilräckligt med ljus från fönstret  så det ska bli spännande och se om det gror något snart.

Det återkommer jag till när det finns något att visa.


Trevlig helg önkar jag er kram      




Ovido - Quiz & Flashcards