Alla inlägg den 15 januari 2010

Av Ulla-Britt - 15 januari 2010 10:31

I dag är det fredag och jag har städat ut julen och det känns skönt.

Nu har jag köpt den första tulpanbuketten för i år och det passar ju bra eftersom det är tulpanens dag i dag.

  

Jag har fortfarande problem med ögonen och det känns inte kul.

Man kan inte vara ute när det har varit kallt men i dag ska jag gå ut en stund för nu är det varmare väder.Just nu har vi 4- grader det ska bli skönt med promenad.


Jag har roat mig med att sticka lite mera sockor och jag visar kort senare på dom.Min son och hans fru ville också ha hemstickade sockor så det ska dom få snart.


Snart ska jag på styrelsemötemöte om vårt kollonilottsområde och jag är rädd för att vi kanske blir uppsagda där.

Kommmunen vill bygga bostäder på vårt område så nu får jag snart veta hur det ska bli med detta.

Det återkommmer jag också med senare.

Med dessa rader önskar jag er en trevlig helg.

Kram från    



Ovido - Quiz & Flashcards