Alla inlägg den 11 januari 2010

Av Ulla-Britt - 11 januari 2010 08:17

I dag är det -17 och gnistrande snö i mängder.

Det var länge sedan vi hade så mycket snö som det är nu.

Jag ska snart ringa mamma och höra om jag ska handla åt henne i dag.

Om det är någon REA kvar så jag leta efter ett par sidenkalsonger för dom är så sköna och andas bra mot kroppen.Just nu har jag tajts som jag använder när det är så här kallt.Men jag upptäckte att dom har blivit lite noppiga så dom får jag slänga efter den här vintern.


Jag har fortfarande min jul kvar men snart ska den bort.

Det är  mysigt på morgonen när man tänder ljusen så jag kommer att sakna det när det är borta.

Jag byter gardinerna i köket och sedan känns det lite nytt och väntan på vår i stället.Nu i vinter så märker jag att blommorna i fönstren har tagit lite stryk av kylan.Vi har lite drag vid fönstren och balkongdörren.

Här måste man verkligen ha raggsockor på fötterna för att hålla värmen.

Så jag fortsätter att sticka några till.


  


Här är mina första nya sockor dom är varma och tjocka 60 procent ull så dom ska hålla mig varm.

Ha en bra dag kram U-B

Ovido - Quiz & Flashcards