Alla inlägg den 27 november 2009

Av Ulla-Britt - 27 november 2009 08:48

I dag har jag lite mys på morgonen för nu har jag plockat fram ljusstakar och övrigt pynt.    

Köksfönstret

   

Närbild på fönstret

Tomte i spaljen    Blomma i spaljen

Spaljen som avdelar matplats och vardagsrum   

Mitt emot matplatsen

   

Byrå i hallen

  Vardagsrumsfönstret

Hyllan i vardagsrummet   

Hyllan 

Vardagsrumsbordet 

Dekorerade lite på en blomma


En del av korten är lite mörka då jag knäppt tidigt på morgonen jag ville visa hur det är när man vaknar  och tänder upp.

Nu ska jag förbereda för pepparkaks bak för mina barnbarn ska komma och sova över och då ska vi baka både pepparkakshus  och kakor.

Jag ska gå till deras skola och möta upp dom till klockan två.

Innan dess ska jag åka till affären och handla godis som ska sitta på pepparkakshusen.

Lite annat gott blir det nog också handlat för det blir väl fredagsmys efter baket.

Trevlig helg önskar              

Ovido - Quiz & Flashcards