Alla inlägg den 16 november 2009

Av Ulla-Britt - 16 november 2009 13:43

Ny vecka och lika trist väder som tidigare.

Här regnar det i omgångar så det är ganska blött och temperaturen är på 7 grader varmt.

Håkan har jobbat helg och då är han ledig måndag så vi passade på att åka till lite affärer.

Titta vilket kap jag gjort,köpt nya garner få se vad det ska bli.

Troligen ska jag sticka en halsduk av det mönstrade garnet som ligger längst fram.

Det är precis lika i färgen som det jag stickade mössan av skillnaden är bara att det garnet var ullgarn.

Jag kände att mössan kliade lite när man blir varm så jag måste ha ett mjukare garn till halsduken.

Så nu är jag väldigt nyfiken på om det blir lika när jag stickar av det.

Om det får jag återkomma senare.


  


Jag skrev ju tidigare att jag var till doktorn och visade upp några förändringar på min rygg.

Så jag trodde förståss att dom skulle ta bort den direkt på vårdcentralen. 

Men läkaren som tittade sa att han skulle skicka remiss till hud så dom ska ta bort den och några andra.

Eftersom jag en gång tidigare har varit där och tagit bort så ville han att dom ska göra det.

Det finns tydligen olika medoder för att ta bort dom.(förra gången blev det frysning av dom).

Precis nu har jag fått ett meddelande att dom mottagit remissen men att det kan dröja upp till 3 månader innan jag får komma dit.

Det är lite jobbigt för det kliar på dom som sitter frampå bröstet.

Doktorn sa att det var nödvändigt att jag ska ta bort dom för annars kan det utvecklas till cancer.

Ha en bra dag

   




Ovido - Quiz & Flashcards