Direktlänk till inlägg 5 november 2009

Grattishälsning

Av Ulla-Britt - 5 november 2009 08:17

  


Jag har fått en underbar födelsedagshälsning från min nätvän Annette

Den får sitta här i dag och pryda min sida.

Tusen tack den värmer mitt hjärta.


Jag har redan fått en present och det blev precis vad jag önskat mig en eltanborste.

Annars ska jag ta det ganska lugnt i dag och bara njuta av dagen.

Klockan fem ska jag gå till min tvillingsyster på kaffe och då får hon sin present från mig.

Det blir lite damer som träffas en stund och har kul.

I kväll ska Håkan laga maten så det blir en mysig dag.

Ha det så gott kramisar U-B


 
 
Annika

Annika

5 november 2009 08:42

*hamnar här av en slump*
Ååååhhh, fyller du år??
Vad skoj.
Själv ÄLSKAR jag födelsedagar.

Grattis och ha en fin dag.

http://acka.bloggagratis.se

 
ingmarie

ingmarie

5 november 2009 09:07

Hamnade här av en slump. Trevlig sida du har
Må gott

http://mimmiros.blogg.se

 
Annette

Annette

5 november 2009 09:21

'Ja med en enkel tulipan
uppå bemärkelseda'n,
jag har den äran,
jag har den äran
att gratulera'

Varma grattiskramar från din vän Annette

http://tankarihaga.blogspot.com

 
Anita

Anita

5 november 2009 16:40

Hej vännen!
Hoppas att du har en fin födelsedag. Låg det inte nåt i brevlådan som passar denna dag?
Grattiskram till dej kära.

http://anita.bloggagratis.se

 
Berit

Berit

5 november 2009 20:26

Grattis Ulla-Britt på din dag!

Jag hoppas du har haft en härlig dag med lite tårta och presenter!

Här i Sälen snöar det fortfarande och imorgon är det hemfärd för oss. Hade gärna stannat några dagar till, det är så tyst och så vackert med snön som kommit, men nu är det dags för hemfärd och nya utmaningar:-).

Kramar
Berit

http://beritbj.blogspot.com

 
av irja

av irja

6 november 2009 14:40

Grattis Ulla- Britt!
Gratulerar dig så här i efterskott, till din stora dag,....Hoppas dagen blev till en minnesrik dag. En vacker ros,Nej många fler,Helst hela famnen full dig jag ger,Och goda önskningar ja visst,dem finner DU på varje kvist. Fånga dagen KRAM IA( av samma fina årgång-46-a)


http://40-talisten

 
Sylvia

Sylvia

6 november 2009 15:45

Det blev lite i efterskott men lika "Stort Grattis" till dig vännen! Hoppas din dag blev riktigt fin. Kvällens måltid som maken fixade blev säkert en riktig god överraskning.
Ha en trevlig helg!
Kram Sylvia

http://cobra38.wordpress.com

 
Karin

Karin

6 november 2009 15:58

Grattis i efterskott! Hoppas att din dag var fin!
Kram Karin

http://pixelmojan.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ulla-Britt - 30 april 2010 15:27

I dag har vi haft fint väder med sol men det ska bli sämre till kvällen har dom sagt I år har jag inte tagit fram trädgårsmöblerna till sista April som jag brukar. Det är ca 14 dagar senare med allt i år så jag väntar lite med det tills värmen ko...

Av Ulla-Britt - 16 april 2010 15:21

I dag var jag inte så pigg som jag hoppas på det var väl för att det blev sent hos mamma i går. Men nu har jag hjälpt henne med deklarationen och räkningar det är skönt att ha det gjort.   Fick för mig att jag skulle kolla garderoben och det känd...

Av Ulla-Britt - 13 april 2010 20:11

Det har varit en hel del pyssel till mina barnbarn igen. Barnen hade lov i förra veckan och då fick Oskar komma och sova över i två dagar.Då passade vi på att göra  ett gosedjur som vi sett på en garnsida. Den som var på bilden var virkad men jag...

Av Ulla-Britt - 5 april 2010 11:01

Nu är det sista dagen av påsken och det känns bra. Det har varit mycket trevligt med god mat och härliga människor att umgås med. Vädret har blivit vintrigt igen det snöar för fullt hos oss. Men jag tror det kommer att smälta bort ganska fort i...

Av Ulla-Britt - 1 april 2010 16:07


Här går det undan det är redan 1 april. Mycket har hänt sedan jag sist skrev Nu har jag varit till ögonläkaren. Hon var mycket bra och berättade hur det var med mina ögon.Först sa hon att jag var väldigt torr igen och det var bara att börja smö...

Ovido - Quiz & Flashcards