Alla inlägg under oktober 2009

Av Ulla-Britt - 3 oktober 2009 16:51

Eftersom vi  har beställt inclusive så får vi frukost,lunch och middag.

I dag ska vi äta frukost klockan 8:00.

Det har redan börjat komma gäster så det är lika bra att gå in.

Man får anmäla sig först och sedan får man ett bord.

Oj så mycket gott det finns det är bara att välja.

          

Av Ulla-Britt - 3 oktober 2009 16:27

 Första kvällen får vi Äta mat på egen hand så då går vi till ett ställe som är ganska nära där vi bor.

Los Antonios  känner vi till sedan tidigare och dom har bra mat och priser.

Vi äter Entrecote med roqfordsås för att fira första kvällen. 

Allt är jättegott och vi sitter ganska länge och njuter av maten och utsikten.

I väntan på maten njuter vi av utsikten. 

   

  

Av Ulla-Britt - 3 oktober 2009 16:07

  

Den här resan blev hastigt bestäld för det var nedsatt pris med 4.000 kronor och då tog vi den direkt.

Vi har aldrig bott på någon Royal lägenhet tidigare så vi var väldigt förväntansfulla hur det skulle bli.

Så här fina sängar hade vi och så fick man morgonrock och välkomstpaket .

Det var frukt,vin,läsk och fina blommor på rummet samt ett litet kort som hälsade oss välkomna.

Av Ulla-Britt - 3 oktober 2009 15:55

Här har jag tänkt att visa lite bilder från vår senaste resa till Arguinegiun som var 2-9 september.

  

Här är hotellet som vi bor på det heter Sunving Resort


Av Ulla-Britt - 2 oktober 2009 16:09

Hejsan Vänner!

Här har det blivit lite nytt sedan jag sist skrev.

Jag har varit på kollonilotten ganska mycket och plockat upp grönsaker och potatis.

Det blev en väldigt fin skörd som jag har delat med mig av till mina barn.

Halva landet har jag höstgrävt men resten får vänta till efter helgen.

Trevlig helg kram U-B

  






Skapa flashcards