Alla inlägg den 26 oktober 2009

Av Ulla-Britt - 26 oktober 2009 10:59

I dag ska jag städa undan det sista på altanen.

Mina pelargoner har varit fina ända till nu men nu har jag bestämt mig för att kasta dom.

Så har jag några stora krukor som jag ska tömma på blommor och jord.

Dom har också stått ovanligt länge i år.

Jag tycker det är synd att jag inte har någon bra vinterförvaring för då hade jag sparat dom.

Resten av dagen ska jag städa inne och tvätta en del.

Det är skollov i Uppsala så i morgon ska Oskar och Lovisa komma.

Dom ska få sova över för det tycker dom är roligt.

Sedan på onsdag ska vi åka till Fyrishov och bada.

Håkan ska faktiskt ta ledigt för vi behöver vara två nu när det är lov för då kommer det att vara mycket lediga barn där och en hel del bus.

Jag tror jag kommer att ta med lite matsäck för dom vill nog vara ganska länge.

Ha en bra dag

  




Ovido - Quiz & Flashcards