Direktlänk till inlägg 4 oktober 2009

Hemresa

Av Ulla-Britt - 4 oktober 2009 22:13

Vi har haft en underbar vecka och är väldigt nöjda med att åka hem igen för den här gången.

Vädret har varit väldigt fint med 27-30 grader varmt om dagarna.

Det här är nog vårat favoritställe.

Tack och adjö.

          

 
 
Ingrid

Ingrid

5 oktober 2009 12:30

Vilken härlig resa ni verkar ha haft och så många fina foton du tagit. Arguineguin har vi bara åkt igen en gång, men aldrig bott där. Men när ni nu är så nöjda med stället så kanske man skulle satsa på det nästa gång vi ska till Gran Canaria, om jag lyckas övertala Åke förstås, han vill bara till Las Palmas.

Ha det så gott på kolonilotten. Idag har vi soligt och fint och jag har varit ute och röjt lite på förmiddagen. Jag har bland annat gjort i ordning krukor med vårlökar. De får stå i växthuset under vintern och så har jag krukat i en del av pelargoniorna, men jag har ännu många ute. Hoppas att vi slipper nattfrost ett tag till.

Tack för en fin reseberättelse!
Kram Ingrid

http://blog.stenstugu.com

 
Sylvia

Sylvia

5 oktober 2009 16:22

Hejsan Ulla-Britt!
Nu har jag haft en trevlig stund och njutit av dina fina foton. Förstår det var en fin resa med fint väder, god mat och samtidigt kunna njuta av vackra vyer. Vad kan man mer begära.
Nu är det höströjning på kolonilotten som gäller förstår jag.

I dag har vi haft en strålande dag med sol och tio+ grader. Hade tvättstugan på förmiddagen men efter det var jag på en riktig långpromenad i solskenet.
Roligt att du är tillbaka och ha det gott.
Kram Sylvia

http://cobra38.wordpress,com

 
Karin

Karin

5 oktober 2009 20:24

Vilka fina kort, tack för att delade med dig!
Jag har aldrig varit på Kanarieöarna, men det ser härligt ut!
Kram Karin

http://pixelmojan.se

 
Ritva

Ritva

7 oktober 2009 17:47

Hej Ulla-Britt, det var länge sedan, kommer du ihåg mig, Ritva från Ritvas Gallery?
Har tittat på dina foton, vilken härlig vecka ni haft i solen..!
Kram Ritva

http://ritvas.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ulla-Britt - 30 april 2010 15:27

I dag har vi haft fint väder med sol men det ska bli sämre till kvällen har dom sagt I år har jag inte tagit fram trädgårsmöblerna till sista April som jag brukar. Det är ca 14 dagar senare med allt i år så jag väntar lite med det tills värmen ko...

Av Ulla-Britt - 16 april 2010 15:21

I dag var jag inte så pigg som jag hoppas på det var väl för att det blev sent hos mamma i går. Men nu har jag hjälpt henne med deklarationen och räkningar det är skönt att ha det gjort.   Fick för mig att jag skulle kolla garderoben och det känd...

Av Ulla-Britt - 13 april 2010 20:11

Det har varit en hel del pyssel till mina barnbarn igen. Barnen hade lov i förra veckan och då fick Oskar komma och sova över i två dagar.Då passade vi på att göra  ett gosedjur som vi sett på en garnsida. Den som var på bilden var virkad men jag...

Av Ulla-Britt - 5 april 2010 11:01

Nu är det sista dagen av påsken och det känns bra. Det har varit mycket trevligt med god mat och härliga människor att umgås med. Vädret har blivit vintrigt igen det snöar för fullt hos oss. Men jag tror det kommer att smälta bort ganska fort i...

Av Ulla-Britt - 1 april 2010 16:07


Här går det undan det är redan 1 april. Mycket har hänt sedan jag sist skrev Nu har jag varit till ögonläkaren. Hon var mycket bra och berättade hur det var med mina ögon.Först sa hon att jag var väldigt torr igen och det var bara att börja smö...

Skapa flashcards