Alla inlägg den 31 augusti 2009

Av Ulla-Britt - 31 augusti 2009 19:49

Här hinner jag inte med att skriva så mycket som jag tänkt.

Jag har haft en hel del att göra nu.

I lördags var jag på möte vid kollonilotten och där är jag sekreterare.

Vi vet ju inte om vi får ha kollonilotterna kvar för dom vill bygg på den marken.

Efter mötet hade vi skördefest och det var ca 30 personer som kom och det var väldigt trevligt.Först grillade vi korv och sedan fikade vi med massa olika olika tillbehör bla en hel del pajer.


I dag har jag varit iväg och klippt håret för på onsdag morgon ska vi resa till Argineguin.Det ska bli väldigt kul att komma iväg igen på lite solsemester.

Håkan har jobbat extremt mycket så han behöver vila upp sig nu.

Själv har jag åkt på en förkylning men det ska nog bli bra ändå.

Jag hoppas jag kan visa några kort sedan när jag är tillbaka igen.(10 sept)

Må så gott vänner

Skapa flashcards