Direktlänk till inlägg 18 april 2009

Award från Karin

Av Ulla-Britt - 18 april 2009 13:02

Tusen tack Karin för den fina awarden.

Jag har redan fått en sådan men jag tycker den är så fin så jag sätter gärna in den igen.Trevligt att du ville välja mig det värmer skönt.

Jag vet inte riktigt vilka jag ska välja att ge den till ännu så jag återkommer med det.


Jag har fortfarande ont i kroppen så jag ska bara ta lite små övningar i dag som jag kan göra hemma.

Det är hela tiden en balansgång med hur mycket min kropp vill tåla.


I kväll ska vi gå på fest hos några vänner det ska bli kul.

Vi är några stycken som turas om att bjuda på god mat och vi har alltid lika kul tillsammans.


Jag klippte håret på ett nytt ställe och jag blev inte alls nöjd med det.

I bak klippte dom fint så nacken är snygg men sedan klippte dom nästan ingenting framåt och luggen tog dom ingenting på så jag känner mig inte nyklippt.Jag ska nu ta mig en dusch och se vad jag kan göra med mitt hår jag vill ju vara lite fin till kvällen.Det blir nog till att använda lite hairmousse

för att få till frisyren.

Kram U-B

 
 
Annette

Annette

19 april 2009 09:42

Hej Ulla-Britt.
Hoppas du hade en trevlig kväll trots värken.
Klippningen vänjer du dig kanske vid, annars växer det ju ut, du är säkert gullig i din nya frisyr, det är jag övertygad om.
Kram,
Annette

http://tankarihaga.blogspot.com

 
Ingrid

Ingrid

19 april 2009 16:56

Hejsan Ulla-Britt!
Hoppas att ni fick en trevlig kväll. Visst är det knepigt när klippningen inte blir riktigt som man tänkt sig. Men om du tycker att de skulle tagit lite mer framtill och på luggen, kan du väl gå tillbaka och be dem justera det. Det är värre om för mycket blivit bortklippt, då går det ju inte att göra något åt!!
Ha en fin söndagskväll! Kram Ingrid

http://blogg.stenstugu.com

 
Sylvia

Sylvia

28 april 2009 16:06

Hejsan Ulla-Britt!
Hoppas värmen har gjort att du känner dig bättre i lederna och att du kan njuta av det fina vårvädret.Vill titta in och önska en trevlig och varm Valborg och Första maj innan vi far iväg till stugan.
Ha det gott vännen.
Kram Sylvia

http://cobra38.wordpress.com

 
annie

annie

30 april 2009 17:42

hej Ulla- Britt.. Tittar in för å önska dej en fin å njutfull valborgsmässoafton.. hoppas allt är bra ..kanske du ser en eld senare i kväll.. vi bilr hemma ifall det smälls raketer inet lönt å riskera något emd vovvarna.. lilleman kanske blir rädd då.. må så gott och ah även en underbar morgondag

http://benzann.raberg.se

 
annie

annie

10 maj 2009 09:09

godmorgon ulla-britt alltod ett äventyr å byta frissa men tur det inte var så de klippte för mycket..du har säkert redan gått tillbaka nu å bett dom ta lite emr på luggen om inte så gör det.. annars får tjejen/kilen inte en chans å rätta till å vet hur du känner... hon/han var kanske osäker på hur du ville ha det alla är inte så vågade å klippa mycket .. en balansgång ibland för en frisör.. snygga frisyr har du på fotot så fin å mousse kan vara bra å ta till.. hoppas ni fick en underbara kväll.. .. snart har halva maj gått tden bara rusar iväg.. regn hos mej dag trodde jag skulle kunna vara ute å fixa i trädgården emn nope. hur gård et emd dina pellisar hur är det med övriga blomster+?? nyfiken å skulle vilja se foto men du har kanske det på hemsidan får springa över å kika senare ..må så gott ha en fin söndag.. kram annie å nuffarna

http://benzann.raberg.se

 
Annette

Annette

15 maj 2009 11:35

Hejsan.
Saknar dig, hoppas allt är väl med dig och de dina?
Kram,
Annette

http://tankarihaga.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ulla-Britt - 30 april 2010 15:27

I dag har vi haft fint väder med sol men det ska bli sämre till kvällen har dom sagt I år har jag inte tagit fram trädgårsmöblerna till sista April som jag brukar. Det är ca 14 dagar senare med allt i år så jag väntar lite med det tills värmen ko...

Av Ulla-Britt - 16 april 2010 15:21

I dag var jag inte så pigg som jag hoppas på det var väl för att det blev sent hos mamma i går. Men nu har jag hjälpt henne med deklarationen och räkningar det är skönt att ha det gjort.   Fick för mig att jag skulle kolla garderoben och det känd...

Av Ulla-Britt - 13 april 2010 20:11

Det har varit en hel del pyssel till mina barnbarn igen. Barnen hade lov i förra veckan och då fick Oskar komma och sova över i två dagar.Då passade vi på att göra  ett gosedjur som vi sett på en garnsida. Den som var på bilden var virkad men jag...

Av Ulla-Britt - 5 april 2010 11:01

Nu är det sista dagen av påsken och det känns bra. Det har varit mycket trevligt med god mat och härliga människor att umgås med. Vädret har blivit vintrigt igen det snöar för fullt hos oss. Men jag tror det kommer att smälta bort ganska fort i...

Av Ulla-Britt - 1 april 2010 16:07


Här går det undan det är redan 1 april. Mycket har hänt sedan jag sist skrev Nu har jag varit till ögonläkaren. Hon var mycket bra och berättade hur det var med mina ögon.Först sa hon att jag var väldigt torr igen och det var bara att börja smö...

Skapa flashcards