Alla inlägg den 10 april 2009

Av Ulla-Britt - 10 april 2009 14:43

Tusen tack för den vackra awarden Lena-Birgitta.

Nu får jag klura ut vilka jag ska skicka till.Det får jag återkomma till senare.


Jag är tillbaka och har bestämt mig för att Leila, Anki, Inga-Lill, Annie

ska få min award.

Av Ulla-Britt - 10 april 2009 13:48

Hejsan alla vänner som hälsat på hos mig och skrivit det är verkligen kul.

Jag sitter här med ett präktigt ryggskott så jag kan inte göra så mycket.

I tisdags var jag till sjukgymnast och han har gett mig lite olika rörelser som jag ska träna på till nästa besök som är på tisdag.

Vi skulle ha haft mina barn och barnbarn hos oss på påskmat men var tvungen att säga återbud eftersom jag har mycket ont ännu.


I dag har vi haft strålande väder så vi satt ute och fikade och det var skönt.

I morgon ska det också bli fint väder så jag ska vara i solen en stund då också.

I dag ska vi äta kalkon som jag lagat till det ska bli gott.

Sill  och  ägg åt vi i går för nu när vi är själva kan man dela upp maten lite så man inte blir för mätt av all påskmat.

Nu önskar jag er alla en god och Glad Påsk

Ovido - Quiz & Flashcards