Alla inlägg den 12 mars 2009

Av Ulla-Britt - 12 mars 2009 22:16

Oj, här hinner jag inte med att skriva det har varit så mycket dom sista dagarna.Ser att jag nog slarvat med att klicka i godkänn. Men nu är det gjort.

Jag har fått lite extra jobb här med att lära min syster lite på dator.Hon har blivit arbetslös och måste söka massa jobb.Eftersom hon inte kan något med data så måste jag hjälpa henne med det.

Ganska jobbigt för hon är inte alls intresserad känner bara ett måste och då fastnar det inte så lätt.

Nu har vi sökt många jobb så nu får vi vänta och se om det blir något napp på något jobb.

Jag tror det är svårt att få något när man fyller 63 år man borde få slippa leta nytt jobb.


I dag har jag handlat med mamma och det blev mycket sent med det.

Fördelen var att det inte var så mycket kunder just då.

Jag köpte kassler billigt så det är jag nöjd med.

Nu är det snart dax att sova.

Må så gott kram U-B


Ovido - Quiz & Flashcards