Alla inlägg den 17 januari 2009

Av Ulla-Britt - 17 januari 2009 13:53

I  går hade jag bakdag det blev frallor på 2 liter så nu finns det lite i frysen igen.Sedan gjorde jag en äppelpaj och den har vi precis smakat och den var jättegod med glass till.

I dag har vi bara tagit det lugnt och tittat på T.V

Vi spelade in let`s  danse så vi har tittat i dag i stället.Jag tyckte rätt par åkte ut den här gången.Men det finns ju några som inte är så bra så det ska bli kul att följa det här och se utvecklingen på paren.

Magnus, Morgan,Niklas,Laila och Elisabeth är mina favoriter just nu.

Sedan tycker jag att Carl-Jan är så himla trevlig och rolig så han får gärna vara kvar ett tag även om inte dansen visat sig så mycket ännu.Den kanske kommer till nästa gång.

Trevlig helg kram U-B


Ovido - Quiz & Flashcards