Alla inlägg den 11 november 2008

Av Ulla-Britt - 11 november 2008 20:35

I dag har jag hälsat på en väninna som jag känt sedan länge.Det var trevligt och vi hade mycket att prata om och tiden bara flög i väg.

Jag har fått en stegräknare av min dotter och jag tog den i dag och så promenarade jag till henne och tillbaka igen.

Det visade att jag gått 2 km och hade förbrukat drygt 200 calorier sedan visade den stegen också och dom var ganska många (3500).

I morgon ska jag ta den på min vanliga runda för det är mycket längre och det ska bli kul att se hur långt jag brukar gå.

Kanske kan den här sporra mig att promenera lite oftare.


I morgon ska jag till min mamma och lägga om ett sår som hon fått vid tinningen.Det började med att en åldersfläck började ändra karaktär och blev inflamerad.Vi fick en akut tid i fredags till doktorn och nu äter hon penicilin och jag sköter hennes sår som ser ganska otäckt ut.

Men i morgon hoppas jag att det röda har gått ner och det blir en vändning.


Jag har pixlat vintergrafiken klar och nu har jag uppdaterat sidan.

Kanske lite tidigt men snart kommer väl snön.

kram till er alla



Ovido - Quiz & Flashcards