Alla inlägg den 29 januari 2008

Av Ulla-Britt - 29 januari 2008 12:34

Jag har nu varit förkyld i över två veckor och det vill inte ge sig riktigt.

I dag har jag tagit extra vitaminer i hopp om att bli bättre.

Det som är fördel av det här är att Håkan hjälper till mycket mera hemma.

I kväll ska han bjuda mig på någon god mat för han har ledigt några dagar.

Jag har nu läst ut fyra böcker och alla har varit bra men väldigt olika.

Människa utan hund (Håkan Nesser) var kanonbra och man bara ville läsa vidare,det tog bara två dagar för så spännande var den.

Sen har jag läst en som heter Saltstänk På Huden och den är en berättelse om ett förhållande präglat av sinnlighet och ömhet.Författaren heter Benoite Groult .

Senaste dagarna har jag roat mig med att pixla valentingåvor och det är också kul.

Dags att skicka dom till vännerna nu.

Ha en bra dag


Skapa flashcards