Direktlänk till inlägg 18 januari 2008

Storhandla

Av Ulla-Britt - 18 januari 2008 09:45

I dag är Håkan ledig från jobbet så vi ska åka och storhandla.

Vi ska ta med oss mamma för hon behöver ju hämta medicin och få lite annat uträttat också.

För mig är det jättebra då slipper vi åka färdtjänst i dag för det tar mycket längre tid.

Sedan får vi strosa runt lite extra då för det gillar mamma.

Kanske åker vi till någon annan affär också.

Det var länge sedan mamma var till plantagen så vi tar nog en tur dit.

Trevlig helg önskar jag mina vänner

 
 
Ruth

Ruth

18 januari 2008 18:44

Hoppas ni fick en trevlig Chopping-runda med mamma utan stress och som avslutades med en god fika. Själv så har jag rustat mig inför nattens storm som skall komma, men känner på mig att det inte blir så rejält som dom påstår, tror dom överdriver.
En fin helg önskas dig !

http://bernamis.bloggagratis.se

 
Susan

Susan

18 januari 2008 22:01

Är här och önskar dig en trevlig helg.
Kram
Susan

http://leoscornerblog.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ulla-Britt - 30 april 2010 15:27

I dag har vi haft fint väder med sol men det ska bli sämre till kvällen har dom sagt I år har jag inte tagit fram trädgårsmöblerna till sista April som jag brukar. Det är ca 14 dagar senare med allt i år så jag väntar lite med det tills värmen ko...

Av Ulla-Britt - 16 april 2010 15:21

I dag var jag inte så pigg som jag hoppas på det var väl för att det blev sent hos mamma i går. Men nu har jag hjälpt henne med deklarationen och räkningar det är skönt att ha det gjort.   Fick för mig att jag skulle kolla garderoben och det känd...

Av Ulla-Britt - 13 april 2010 20:11

Det har varit en hel del pyssel till mina barnbarn igen. Barnen hade lov i förra veckan och då fick Oskar komma och sova över i två dagar.Då passade vi på att göra  ett gosedjur som vi sett på en garnsida. Den som var på bilden var virkad men jag...

Av Ulla-Britt - 5 april 2010 11:01

Nu är det sista dagen av påsken och det känns bra. Det har varit mycket trevligt med god mat och härliga människor att umgås med. Vädret har blivit vintrigt igen det snöar för fullt hos oss. Men jag tror det kommer att smälta bort ganska fort i...

Av Ulla-Britt - 1 april 2010 16:07


Här går det undan det är redan 1 april. Mycket har hänt sedan jag sist skrev Nu har jag varit till ögonläkaren. Hon var mycket bra och berättade hur det var med mina ögon.Först sa hon att jag var väldigt torr igen och det var bara att börja smö...

Skapa flashcards