Alla inlägg den 18 januari 2008

Av Ulla-Britt - 18 januari 2008 09:45

I dag är Håkan ledig från jobbet så vi ska åka och storhandla.

Vi ska ta med oss mamma för hon behöver ju hämta medicin och få lite annat uträttat också.

För mig är det jättebra då slipper vi åka färdtjänst i dag för det tar mycket längre tid.

Sedan får vi strosa runt lite extra då för det gillar mamma.

Kanske åker vi till någon annan affär också.

Det var länge sedan mamma var till plantagen så vi tar nog en tur dit.

Trevlig helg önskar jag mina vänner

Av Ulla-Britt - 18 januari 2008 09:35

Hejsan Vänner!

I går fick jag en söt award från Annette K och den ska man också ge till 10 vänner som man tycker om, så nu ska jag också ge den vidare.

Det blir väl svårt att välja för jag gillar så många av mina bloggvänner och nätvänner också för den delen.Så det får nog bli lite som lotteri att slumpen får styra.

Ovido - Quiz & Flashcards