Direktlänk till inlägg 5 januari 2008

Marocko

Av Ulla-Britt - 5 januari 2008 17:13

Hejsan vänner!

Nu har jag skrivit om vår resa till Marocko.

För den som vill läsa kan ni gå till min hemsida och klicka på länken resor. http://www.ulla-britt.se/resor.htm

Hoppas ni får en trevlig läsning

Kram Ulla-Britt

 
 
Ingrid

Ingrid

6 januari 2008 10:45

Tack Ulla-Britt för en trevlig lässtund om er Marockoresa. Och vilka vackra foton du tagit. Ni ser verkligen ut att ha haft en fin vecka där.
Ha en trevlig trettondag! Kram

http://dagbok.stenstugu.com

 
inger

inger

6 januari 2008 13:18

Hej U-B..nu har jag läst igenom hela din veckas resa till maroco..mzcket vad son hänt känner jag till från tunesien,men vi bokar allinclusive..så vi äter alla måltiderna på hotellet.Var det kallt i havet, läste inte om nån badning där. I Tunesien har dom jättefina stränder, med vit sand. Men helst reser jag till egypten:)Man måste alltid akta sig för tiggande människor och dom är rätt fräna säger att dom känner en från hotellet att dom arbetar där osv..vi känner till dieras trix. kram på dig..bra att vara hemma igen - eller hur..Inger

http://ingers.bloggagratis.se

 
Anita

Anita

6 januari 2008 13:27

Hej vännen!
Tack för dina rara rader och ditt besök.
Åh,nu har jag läst din reseberättelse. Tack för den. Fina bilder och detaljerat skrivet. Jättekul att läsa.
Vi har aldrig varit på de där resmålen pga smuts (bakterier) och påträngande säljare. Men, det kanske blir någon resa dit framöver, vem vet?
Hoppas att ni har en skön söndag.
Stor kram från Anita

http://anita.bloggagratis.se

 
Lena

Lena

7 januari 2008 19:09

Hej Ulla-Britt! Har nu varit in och läst om er Marockoresa, kul att se bilderna och läsa din dagbok från resan!

Kram Lena

http://lenabirgitta.bloggagratis.se

 
Sylvia

Sylvia

8 januari 2008 19:51

Tack för en trevlig stund.... nu har jag läst och tittat på härliga bilder från er Marockoresa.Förstår det var en fin resa och mycket att se.Sol och värme fick ni också.Visst är det underbart att få åka iväg ibland och jag tycker man känner sig pigg och glad ett bra tag framöver.
Kram på dig!
Sylvia

http://syllun.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ulla-Britt - 30 april 2010 15:27

I dag har vi haft fint väder med sol men det ska bli sämre till kvällen har dom sagt I år har jag inte tagit fram trädgårsmöblerna till sista April som jag brukar. Det är ca 14 dagar senare med allt i år så jag väntar lite med det tills värmen ko...

Av Ulla-Britt - 16 april 2010 15:21

I dag var jag inte så pigg som jag hoppas på det var väl för att det blev sent hos mamma i går. Men nu har jag hjälpt henne med deklarationen och räkningar det är skönt att ha det gjort.   Fick för mig att jag skulle kolla garderoben och det känd...

Av Ulla-Britt - 13 april 2010 20:11

Det har varit en hel del pyssel till mina barnbarn igen. Barnen hade lov i förra veckan och då fick Oskar komma och sova över i två dagar.Då passade vi på att göra  ett gosedjur som vi sett på en garnsida. Den som var på bilden var virkad men jag...

Av Ulla-Britt - 5 april 2010 11:01

Nu är det sista dagen av påsken och det känns bra. Det har varit mycket trevligt med god mat och härliga människor att umgås med. Vädret har blivit vintrigt igen det snöar för fullt hos oss. Men jag tror det kommer att smälta bort ganska fort i...

Av Ulla-Britt - 1 april 2010 16:07


Här går det undan det är redan 1 april. Mycket har hänt sedan jag sist skrev Nu har jag varit till ögonläkaren. Hon var mycket bra och berättade hur det var med mina ögon.Först sa hon att jag var väldigt torr igen och det var bara att börja smö...

Ovido - Quiz & Flashcards