Direktlänk till inlägg 1 januari 2008

2008

Av Ulla-Britt - 1 januari 2008 18:19

Hejsan Vänner nu är det 1 januari

Det blev lite sent i säng i går för vi firade in det nya året.

När jag vaknade i morse så regnade det väldigt mycket, den lilla snö som fanns försann kvickt.


Nu hoppas jag det blir bättre i morgon för då ska jag ut och handla med min mamma.Nu är väl den värsta rean över så det ska gå lite fortare att handla.

Men jag är nog hos henne lite också det är säkert något hon behöver hjälp med.

Jag längtar faktiskt efter lite snö nu så det blir ljusare ute.

Må så gott kram från U-B


 
 
Ingen bild

Ruth

1 januari 2008 23:02

En stor Nyårskram skickar jag till dig. Hoppas våran vänskap håller även det här året. Blir flitigare till att besöka dig när jag kommer hem till mitt bredband, här tar det 10 min för en sida att ladda upp, burrrr..
Kramizzar till dig och all lycka 2008 !

 
Ingrid

Ingrid

3 januari 2008 11:39

Här har vi fått lite vinter igen. Det har varit snöfritt sedan i mitten av november, men nu ligger det ett tunt lager snö och är ett par grader kallt. Det är ganska skönt faktiskt att det är vinter när det ska vara det enligt almanackan.
Ha en riktigt fin fortsättning på 2008!
Kram Ingrid

http://dagbok.stenstugu.com

 
Sylvia

Sylvia

5 januari 2008 13:50

Här har vi ingen vidare vinter heller...lite vitt på marken men det har varit halv storm i flera dagar nu.Det är rena ishalkan här på gatorna och sandningen hinner dom visst inte alls med.Jag drattade omkull i går och slog ryggen i så idag känner jag mig riktigt invalidiserad men det är nog ingen större skada skulle jag tro.Vi ska snart iväg på middag till dottra Annika och det vill jag inte missa.
Önskar dig en fin Trettondagshelg.
kram Sylvia

http://syllun.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ulla-Britt - 30 april 2010 15:27

I dag har vi haft fint väder med sol men det ska bli sämre till kvällen har dom sagt I år har jag inte tagit fram trädgårsmöblerna till sista April som jag brukar. Det är ca 14 dagar senare med allt i år så jag väntar lite med det tills värmen ko...

Av Ulla-Britt - 16 april 2010 15:21

I dag var jag inte så pigg som jag hoppas på det var väl för att det blev sent hos mamma i går. Men nu har jag hjälpt henne med deklarationen och räkningar det är skönt att ha det gjort.   Fick för mig att jag skulle kolla garderoben och det känd...

Av Ulla-Britt - 13 april 2010 20:11

Det har varit en hel del pyssel till mina barnbarn igen. Barnen hade lov i förra veckan och då fick Oskar komma och sova över i två dagar.Då passade vi på att göra  ett gosedjur som vi sett på en garnsida. Den som var på bilden var virkad men jag...

Av Ulla-Britt - 5 april 2010 11:01

Nu är det sista dagen av påsken och det känns bra. Det har varit mycket trevligt med god mat och härliga människor att umgås med. Vädret har blivit vintrigt igen det snöar för fullt hos oss. Men jag tror det kommer att smälta bort ganska fort i...

Av Ulla-Britt - 1 april 2010 16:07


Här går det undan det är redan 1 april. Mycket har hänt sedan jag sist skrev Nu har jag varit till ögonläkaren. Hon var mycket bra och berättade hur det var med mina ögon.Först sa hon att jag var väldigt torr igen och det var bara att börja smö...

Ovido - Quiz & Flashcards