Alla inlägg den 19 november 2007

Av Ulla-Britt - 19 november 2007 13:27

Hejsan vänner nu har vi beställt en resa till Marocko.

Det ska verkligen bli kul med ett nytt resmål, jag längtar redan.


Anledningen är faktiskt att jag har så mycket värk i axlar och nacke  så vi kom på att vi ska åka till värmen för att se om det hjälper lite.

Vi åker i början på december och blir där en vecka.

Så det dröjer inte så länge innan det är dags.

Jag kommer att visa lite kort sedan när vi är hemma igen.


Nu får jag vara lite sparsam med att sitta vid datorn för jag får så himla ont av det.Jag vet inte om det har blivit värre för att jag gick med stavarna men jag ville ju träna lite också.

Det är jämt en balans gång på hur mycket jag ska göra.

Ha en bra vecka mina vänner

Ovido - Quiz & Flashcards