Alla inlägg den 6 november 2007

Av Ulla-Britt - 6 november 2007 10:48

I dag är det grått och trist väder här hos oss.Men temperaturen liger på 5+

Regnet hänger i luften men jag har bestämt mig för att en promenad med stavarna ska det i allafall bli i dag.


Jag ser att det blåst ner väldigt mycket löv igen som ligger på min altan så jag får nog städa en gång till där innan snön kommer.


Sedan ska jag titta i min bokhylla om jag har olästa böcker.Nu är jag sugen på att läsa eftersom jag inte kan sitta så mycket vid datorn.

För tillfället är jag utan mail då min vanliga dator är hos Alina.

Den som jag har lånat för tillfället har annat program så jag går bara och skriver och läser lite på internet för annars kan det bli krock med mina program.Men jag är väldigt glad att få låna den här gamla burken för det fungerar ju i alla fall.

Ha en bra dag kramis Ulla-Britt


Ovido - Quiz & Flashcards