Direktlänk till inlägg 4 november 2007

Lyckad fest

Av Ulla-Britt - 4 november 2007 20:18

 Festen blev väldigt lyckad, alla gillade maten och kakan till kaffet.

Tänk så behändigt att laga rostbiff som stek det sköter sig nästan självt.

Jag gjorde gräddsås på skyn och smaken blev fin på den.Jag hade gula och oranga morötter plus broccoli som varma grönsaker men även i vanlig sallad med blandade grönsaker för jag hade på känn att alla inte gillade kokta grönsaker.


I dag har jag tagit en lång promenad med min syster.Vi gick och tittade vid kollonilotten hur det såg ut.Jag hade mycket persilja igen men tog inte något för jag tror att den hade fryst nu.Jag har ändå lite i frysen så det får räcka med det.


Jag hoppas dom ska ringa från Alina i morgon där min data finns just nu.

Det känns lite oroligt innan man vet vad det är för fel på den.

Jag kostade på flera tusen förra året för att den skulle bli bra så jag vill inte ha någon dyr kostnad nu.



 
 
Anita

Anita

5 november 2007 08:29

Vad är det för en dag idag?
Är det en vanlig dag?
Nej, det är Ulla-Britts födelsedag.
Hurra hurra hurra hurraaaaa!
Grattis kära vän och hoppas att du får en fin dag. Största kramen kommer häääär från Anita

http://anita.bloggagratis.se

 
Ruth

Ruth

5 november 2007 13:00

Har den äran att gratulera, men om man
vill dig rätt värdera, så är du värd så
mycket mera.En lyckospark du i rumpan nu får, och knalla så vidare till 100 år.
Kram vännen !

http://bernamis.bloggagratis.se

 
inger

inger

5 november 2007 14:37

hej ulla-Britt, grattis till din födelsedag idag...hoppas du har det bra och firar lite grann..kram inger

http://ingers.bloggagratis.se

 
Ingrid

Ingrid

5 november 2007 17:07

Grattis på födelsedagen Ulla-Britt!
Jag förstår att det var den du firade igår, men det kanske blir lite tårta och blomster idag också?

Hoppas att du snart får din dator tillbaka. Utan den känner man sig ju lite handikappad.

Ha det så gott!
Kram Ingrid

http://stenstugu.com

 
Sylvia

Sylvia

6 november 2007 11:33

Ett försenat "Grattis" Ulla-Britt!
Förstår att din dag blev lyckad och din middag likaså.Rostbiff är en rätt som jag tycker är underbart gott och festligt att bjuda på och samtidigt enkel att tillreda.
Hoppas nu att du snart får datorn på plats och att räkningen blir överkomlig.

Kram Sylvia

http://syllun.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ulla-Britt - 30 april 2010 15:27

I dag har vi haft fint väder med sol men det ska bli sämre till kvällen har dom sagt I år har jag inte tagit fram trädgårsmöblerna till sista April som jag brukar. Det är ca 14 dagar senare med allt i år så jag väntar lite med det tills värmen ko...

Av Ulla-Britt - 16 april 2010 15:21

I dag var jag inte så pigg som jag hoppas på det var väl för att det blev sent hos mamma i går. Men nu har jag hjälpt henne med deklarationen och räkningar det är skönt att ha det gjort.   Fick för mig att jag skulle kolla garderoben och det känd...

Av Ulla-Britt - 13 april 2010 20:11

Det har varit en hel del pyssel till mina barnbarn igen. Barnen hade lov i förra veckan och då fick Oskar komma och sova över i två dagar.Då passade vi på att göra  ett gosedjur som vi sett på en garnsida. Den som var på bilden var virkad men jag...

Av Ulla-Britt - 5 april 2010 11:01

Nu är det sista dagen av påsken och det känns bra. Det har varit mycket trevligt med god mat och härliga människor att umgås med. Vädret har blivit vintrigt igen det snöar för fullt hos oss. Men jag tror det kommer att smälta bort ganska fort i...

Av Ulla-Britt - 1 april 2010 16:07


Här går det undan det är redan 1 april. Mycket har hänt sedan jag sist skrev Nu har jag varit till ögonläkaren. Hon var mycket bra och berättade hur det var med mina ögon.Först sa hon att jag var väldigt torr igen och det var bara att börja smö...

Skapa flashcards