Alla inlägg den 29 oktober 2007

Av Ulla-Britt - 29 oktober 2007 15:28

På förmiddagen gick jag ut en sväng med mina stavar på promenad.

Jag har tänkt att få upp min kondition lite bättre.

Jag har gått några gånger men ibland får jag så ont i höfterna så jag får gå hemåt tidigare än jag tänkt.

I dag gick jag en timme som är mitt mål varje gång.När jag kom hem vilade jag en stund på soffan för att sträcka ut kroppen.Nu känns det lite bättre så jag hoppas jag kan fortsätta lite varje dag.


Här har löven rasat från träden ganska mycket nu och i dag har det varit regn mest hela tiden.Jag passade på att knäppa kort på min Klematis som blommar för andra gången i år.

Jag läste i någon tidning att man kunde klippa ner den efter första blomningen så jag provade det nu .

Så här ser den ut  idag 29 oktober.


Ovido - Quiz & Flashcards