Direktlänk till inlägg 6 oktober 2007

Lördag

Av Ulla-Britt - 6 oktober 2007 13:23

Dom senaste dagarna har jag shopat lite.Det var dags med nya tofflor och jag hittade riktigt fina fårskinstofflor på extrapris.

Så nu är jag varm om fötterna när jag sätter mig en stund vid datorn.

Jag köpte också nya påslakan i satin för det är så skönt matrial tycker jag.

Det brukar kosta ganska mycket i vanliga fall men nu fick jag 2 påslakan och 4 örngott för 300:- det var kanonnbra.jag gillar färgen också så det är helt perfekt.

I dag ska jag ut och titta till blommorna på altanen.

Kanske är det dags att ta bort lite och göra höstfint för i år.

Jag har köpt några lökar som också ska ner i jorden så dom kommer lågom till våren.

Ha en bra lördag mina vänner


 
 
Sylvia

Sylvia

8 oktober 2007 19:14

Hejsan Ulla-Britt!
Jag skulle också behöva ett par nya fårskinnstofflor för dom jag har ser lite dassiga ut.Jag älskar att ta på den om kvällarna.Är lite frusen av mig. Visst är det kul när man hittar det man är ute efter på shoppingturen och allra bäst att det är skapliga priser också.
Kram Sylvia
a

http://syllun.bloggagratis.se

 
Ruth

Ruth

9 oktober 2007 11:29

Så roligt när man kan fynda och plånboken inte gapar allt för stort efteråt. Tofflor börjar bli ett måste nu, i natt fick vi den första riktiga frostnatten -2* drygt. Räddade altanens blommor och amplar med att sätta dom på bordet och värmde dom med en filt, dom är ju så vackra fortfarande. I dag skiner solen så det är en fin höstdag.
Kram Ruth

http://bernamis.bloggagratis.se

 
Annette

Annette

9 oktober 2007 18:28

Hejsan.
Åh, du har verkligen nåt mysigt att se fram emot som inte läst Värmebölja än, den är så mysig, jag lovar.
Må så gott i dina sköna tofflor, själv sitter jag med raggsockor på.
Kram,
Annette

http://annette.bloggagratis.se

 
Leila

Leila

9 oktober 2007 23:07

Oh .. sådana tofflar ska jag också ha. Fast jag har inte sett några än. Får fortsätta leta .. :-)
Tackar för receptet på matbrödet. Ser så gott ut. Blir till att baka i övermorgon.
Ha det gott
*kram*

http://leila.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ulla-Britt - 30 april 2010 15:27

I dag har vi haft fint väder med sol men det ska bli sämre till kvällen har dom sagt I år har jag inte tagit fram trädgårsmöblerna till sista April som jag brukar. Det är ca 14 dagar senare med allt i år så jag väntar lite med det tills värmen ko...

Av Ulla-Britt - 16 april 2010 15:21

I dag var jag inte så pigg som jag hoppas på det var väl för att det blev sent hos mamma i går. Men nu har jag hjälpt henne med deklarationen och räkningar det är skönt att ha det gjort.   Fick för mig att jag skulle kolla garderoben och det känd...

Av Ulla-Britt - 13 april 2010 20:11

Det har varit en hel del pyssel till mina barnbarn igen. Barnen hade lov i förra veckan och då fick Oskar komma och sova över i två dagar.Då passade vi på att göra  ett gosedjur som vi sett på en garnsida. Den som var på bilden var virkad men jag...

Av Ulla-Britt - 5 april 2010 11:01

Nu är det sista dagen av påsken och det känns bra. Det har varit mycket trevligt med god mat och härliga människor att umgås med. Vädret har blivit vintrigt igen det snöar för fullt hos oss. Men jag tror det kommer att smälta bort ganska fort i...

Av Ulla-Britt - 1 april 2010 16:07


Här går det undan det är redan 1 april. Mycket har hänt sedan jag sist skrev Nu har jag varit till ögonläkaren. Hon var mycket bra och berättade hur det var med mina ögon.Först sa hon att jag var väldigt torr igen och det var bara att börja smö...

Ovido - Quiz & Flashcards