Direktlänk till inlägg 30 september 2007

Höstdag med sol

Av Ulla-Britt - 30 september 2007 18:29

I dag har vi haft härligt väder med 19 grader varmt mitt på dagen.

Vi har färgsprakande på träden i rött,gult,brunt och grönt det är väldigt vackert just nu.

Vi åkte på födelsedagskalas på eftermiddagen.Så trevligt att åka bort och bli bjuden på god mat.

Det var min son som fyllde år och allt var så lyckat och trevligt.

Vi blev bjudna på potatisgratäng och stek som var jättegod.

Sedan var det kaffe och tårtor.

Vi blev kvar ända till kvällen och då skutsade vi hem barnens mormor som också tyckte det var roligt att få vara med på kalaset.

Hoppas det vackra vädret fortsätter några dagar till.

Trevlig söndag



 
 
Ingrid

Ingrid

30 september 2007 22:47

En så härlig dag ni verkar ha haft. Det gäller minsann att ta vara på tillfällena att fira. Vardagarna är allt bra många.
Ha en fin höstvecka!
Kram Ingrid

http://dagbok.stenstugu.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ulla-Britt - 30 april 2010 15:27

I dag har vi haft fint väder med sol men det ska bli sämre till kvällen har dom sagt I år har jag inte tagit fram trädgårsmöblerna till sista April som jag brukar. Det är ca 14 dagar senare med allt i år så jag väntar lite med det tills värmen ko...

Av Ulla-Britt - 16 april 2010 15:21

I dag var jag inte så pigg som jag hoppas på det var väl för att det blev sent hos mamma i går. Men nu har jag hjälpt henne med deklarationen och räkningar det är skönt att ha det gjort.   Fick för mig att jag skulle kolla garderoben och det känd...

Av Ulla-Britt - 13 april 2010 20:11

Det har varit en hel del pyssel till mina barnbarn igen. Barnen hade lov i förra veckan och då fick Oskar komma och sova över i två dagar.Då passade vi på att göra  ett gosedjur som vi sett på en garnsida. Den som var på bilden var virkad men jag...

Av Ulla-Britt - 5 april 2010 11:01

Nu är det sista dagen av påsken och det känns bra. Det har varit mycket trevligt med god mat och härliga människor att umgås med. Vädret har blivit vintrigt igen det snöar för fullt hos oss. Men jag tror det kommer att smälta bort ganska fort i...

Av Ulla-Britt - 1 april 2010 16:07


Här går det undan det är redan 1 april. Mycket har hänt sedan jag sist skrev Nu har jag varit till ögonläkaren. Hon var mycket bra och berättade hur det var med mina ögon.Först sa hon att jag var väldigt torr igen och det var bara att börja smö...

Skapa flashcards